Къде да купя

АСБИС е дистрибутор на широка гама от IT продукти на своите клиенти от България. Посетете страницата с партньорите, за да намерите най-близкия IT магазин до Вас

Новини

Декември 20, 2017
Get the most out of Purley with Kingston server memory
Декември 20, 2017
15-ти декември 2017 – SAPPHIRE Technology обяви два нови очаквани модела висок ...
Ноември 29, 2017
Kingston KC1000 NVMe PCIe SSD
Ноември 08, 2017
35% ръст на приходите до $ 372 милиона, 51% ръст на печалбата до $ 2 милиона
Октомври 27, 2017
Intel обяви новата си серия Optane SSD 900P за настолни машини и работни ...
Септември 29, 2017
Най-новите попълнения към 2-ро поколение Intel® 3D NAND SSD - Intel® SSD DC ...
Август 22, 2017
Вратите към бъдещето се отварят!
Юли 27, 2017
Изживей The Elder Scrolls Online: Morrowind на новия Ryzen™ 3 процесор.
Юли 03, 2017
Анонсиране на първото устройство с 64 слоя, TLC, Intel 3D NAND технология
Юни 22, 2017
Каталогът съдържа инфирмация за основните продукти и решения, от които се ...
AMD обединява четири партньорски програми

Октомври 05, 2009

AMD обединява четири партньорски програми

Целта на предприетата реформа е да се насърчат продажбите на решения

AMD обединява четири съществуващи партньорски програми, за да подпомогне продажбите, особено когато се предлагат решения (процесор, графика и чипсет).

В рамките на AMD Fusion Partner Program, партньорите на компанията ще получават повече персонализирани средства, обучения и ресурси – както лично, така и онлайн, които пасват на техните специфични бизнес цели.

Това е първата програма, насочена към осигуряване на партньорите в канала съобразно техните възможности, средства и ресурси, съобщи компанията.

AMD поставя своите партньори в категориите Elite, Premier и Select, като Elite е най-високата категория, а Select – най-ниската. Новата система ще осигури смислена диференциация сред различните нива и ще възнагради най-успешно работещите партньори, според техните продажби на решенията „всичко от AMD”.

Партньорите също така ще бъдат поставяни в една от 6-те бизнес пътеки. Те са разработени според бизнес моделите на партньорите, за да отразят разнообразието на „картината” в канала.

Бизнес пътеките включват доставчици в канала за дистрибуция, електронни магазини, магазини на дребно, доставчици на решения за бизнеса, за крайните потребители и риселъри за бизнеса.

AMD планира да внедри програмата напълно през следващите 4 тримесечия. През това време компанията ще предложи по-добри средства за онлайн обучение, усъвършенствани насърчителни програми и нови програми за ко-маркетинг.

Допълнително се планира да бъдат пуснати усъвършенстван партньорски уеб-портал и нови програми за лоялност.

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.