Къде да купя

АСБИС е дистрибутор на широка гама от IT продукти на своите клиенти от България. Посетете страницата с партньорите, за да намерите най-близкия IT магазин до Вас

Новини

Юни 04, 2018
За 38 години, Computex се развива в съответствие с глобалните ICT тенденции във ...
Юни 03, 2018
Базирани върху най-новите процесори Xeon Scalable, обновената гама PowerEdge ...
Април 25, 2018
ASBIS ще вземе участие във второто по големина IT изложение Computex в Taipei, ...
Април 02, 2018
Новият каталог на Canyon за 2018 година отразява последните тенденции в света ...
Март 01, 2018
Кипър, 27 февруари 2018 г.
Февруари 23, 2018
CANYON отбелязва 15 години на пазара с нови опаковки и ярка визуална идентичност
Февруари 14, 2018
CloudFest 2018 е събитие за облачни решения в Руст, Германия
Февруари 09, 2018
Какво се случва когато комбинираш някои от най-модерните процесори с ...
Януари 29, 2018
ASBIS подписа договор за дистрибуция на сторидж решенията на AccelStor за ...
AMD обединява четири партньорски програми

Октомври 05, 2009

AMD обединява четири партньорски програми

Целта на предприетата реформа е да се насърчат продажбите на решения

AMD обединява четири съществуващи партньорски програми, за да подпомогне продажбите, особено когато се предлагат решения (процесор, графика и чипсет).

В рамките на AMD Fusion Partner Program, партньорите на компанията ще получават повече персонализирани средства, обучения и ресурси – както лично, така и онлайн, които пасват на техните специфични бизнес цели.

Това е първата програма, насочена към осигуряване на партньорите в канала съобразно техните възможности, средства и ресурси, съобщи компанията.

AMD поставя своите партньори в категориите Elite, Premier и Select, като Elite е най-високата категория, а Select – най-ниската. Новата система ще осигури смислена диференциация сред различните нива и ще възнагради най-успешно работещите партньори, според техните продажби на решенията „всичко от AMD”.

Партньорите също така ще бъдат поставяни в една от 6-те бизнес пътеки. Те са разработени според бизнес моделите на партньорите, за да отразят разнообразието на „картината” в канала.

Бизнес пътеките включват доставчици в канала за дистрибуция, електронни магазини, магазини на дребно, доставчици на решения за бизнеса, за крайните потребители и риселъри за бизнеса.

AMD планира да внедри програмата напълно през следващите 4 тримесечия. През това време компанията ще предложи по-добри средства за онлайн обучение, усъвършенствани насърчителни програми и нови програми за ко-маркетинг.

Допълнително се планира да бъдат пуснати усъвършенстван партньорски уеб-портал и нови програми за лоялност.

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.