Къде да купя

АСБИС е дистрибутор на широка гама от IT продукти на своите клиенти от България. Посетете страницата с партньорите, за да намерите най-близкия IT магазин до Вас

Новини

Февруари 14, 2019
Лимитирана серия само 3 000 броя в целия свят
Февруари 12, 2019
Cloudfest е най-голямото събитие в индустрията на облачните технологии и ...
Февруари 07, 2019
AMD, GPU
16GB HBM2 памет и 1TB / сек пропускателна способност на паметта. Изключителна ...
Януари 23, 2019
Тихо охлаждане от висок клас с новите Shadow Wings 2 и отлично съотношение цена ...
Януари 22, 2019
Участниците могат да спечелят над 1000 награди, сред които 3 страхотни дрона
Януари 16, 2019
ПРЕССЪОБЩЕНИЕ - 16 януари 2019 г., Лимасол, Кипър
Декември 04, 2018
Управлявай производителността на дисковите устройства с Infortrend GSa 5000 ...
Ноември 29, 2018
ASBIS предоставя възможност на своите клиенти да спечелят 400 000 Intel® ...
Ноември 16, 2018
Intel представи Intel Neural Compute Stick 2
Ноември 15, 2018
Новата видео карта Radeon™ RX 590 създадена за игри
AMD обединява четири партньорски програми

Октомври 05, 2009

AMD обединява четири партньорски програми

Целта на предприетата реформа е да се насърчат продажбите на решения

AMD обединява четири съществуващи партньорски програми, за да подпомогне продажбите, особено когато се предлагат решения (процесор, графика и чипсет).

В рамките на AMD Fusion Partner Program, партньорите на компанията ще получават повече персонализирани средства, обучения и ресурси – както лично, така и онлайн, които пасват на техните специфични бизнес цели.

Това е първата програма, насочена към осигуряване на партньорите в канала съобразно техните възможности, средства и ресурси, съобщи компанията.

AMD поставя своите партньори в категориите Elite, Premier и Select, като Elite е най-високата категория, а Select – най-ниската. Новата система ще осигури смислена диференциация сред различните нива и ще възнагради най-успешно работещите партньори, според техните продажби на решенията „всичко от AMD”.

Партньорите също така ще бъдат поставяни в една от 6-те бизнес пътеки. Те са разработени според бизнес моделите на партньорите, за да отразят разнообразието на „картината” в канала.

Бизнес пътеките включват доставчици в канала за дистрибуция, електронни магазини, магазини на дребно, доставчици на решения за бизнеса, за крайните потребители и риселъри за бизнеса.

AMD планира да внедри програмата напълно през следващите 4 тримесечия. През това време компанията ще предложи по-добри средства за онлайн обучение, усъвършенствани насърчителни програми и нови програми за ко-маркетинг.

Допълнително се планира да бъдат пуснати усъвършенстван партньорски уеб-портал и нови програми за лоялност.

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.