Къде да купя

АСБИС е дистрибутор на широка гама от IT продукти на своите клиенти от България. Посетете страницата с партньорите, за да намерите най-близкия IT магазин до Вас

Новини

Януари 21, 2020
Ултимативната видеокарта за игри при 1080p
Януари 16, 2020
Екранът е практически без рамка - използван е всеки квадратен милиметър. ...
Декември 12, 2019
Базиран на отговорите от 5000+ IT специалисти, изследва усилията на лидерите ...
Декември 12, 2019
AAA игри с до 60FPS и esports гейминг до 90FPS.
Ноември 25, 2019
Освободете се от ограниченията! Наложете своята креативна визия с най-мощния ...
Ноември 21, 2019
Системите са иделани за различни типове натоварвания при изкуствения интелект и ...
Ноември 19, 2019
Нуждаете се от компютър, отговарящ на всичките ви изисквания? Отговорът е ...
Ноември 18, 2019
Базирана на 200 HDR InfiniBand Mellanox Quantum™ суич, фамилията продукти ...
Ноември 13, 2019
Проектиран да вдъхновява и дава мощ на геймъри, стриймъри и създатели на ...
Ноември 06, 2019
Интеграция на иновационната технология Cylance Artificial Intelligence
AMD обединява четири партньорски програми

Октомври 05, 2009

AMD обединява четири партньорски програми

Целта на предприетата реформа е да се насърчат продажбите на решения

AMD обединява четири съществуващи партньорски програми, за да подпомогне продажбите, особено когато се предлагат решения (процесор, графика и чипсет).

В рамките на AMD Fusion Partner Program, партньорите на компанията ще получават повече персонализирани средства, обучения и ресурси – както лично, така и онлайн, които пасват на техните специфични бизнес цели.

Това е първата програма, насочена към осигуряване на партньорите в канала съобразно техните възможности, средства и ресурси, съобщи компанията.

AMD поставя своите партньори в категориите Elite, Premier и Select, като Elite е най-високата категория, а Select – най-ниската. Новата система ще осигури смислена диференциация сред различните нива и ще възнагради най-успешно работещите партньори, според техните продажби на решенията „всичко от AMD”.

Партньорите също така ще бъдат поставяни в една от 6-те бизнес пътеки. Те са разработени според бизнес моделите на партньорите, за да отразят разнообразието на „картината” в канала.

Бизнес пътеките включват доставчици в канала за дистрибуция, електронни магазини, магазини на дребно, доставчици на решения за бизнеса, за крайните потребители и риселъри за бизнеса.

AMD планира да внедри програмата напълно през следващите 4 тримесечия. През това време компанията ще предложи по-добри средства за онлайн обучение, усъвършенствани насърчителни програми и нови програми за ко-маркетинг.

Допълнително се планира да бъдат пуснати усъвършенстван партньорски уеб-портал и нови програми за лоялност.

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.