Къде да купя

АСБИС е дистрибутор на широка гама от IT продукти на своите клиенти от България. Посетете страницата с партньорите, за да намерите най-близкия IT магазин до Вас

Новини

Юни 03, 2022
Новата мишка MX Master 3S и безжичните клавиатури MX Mechanical и MX Mechanical ...
Май 31, 2022
Европейската асоциация по хардуер (EHA) обяви устройствата и компонентите, ...
Май 19, 2022
Силни резултати и взаимно сътрудничество са в основата на съвместната работа
Май 16, 2022
Процесорът Habana Gaudi2 показа два пъти по-голяма пропускателна способност ...
Май 16, 2022
Отлично представяне във всеки клас. В основата на успеха е архитектурата AMD ...
Май 12, 2022
Ubiquiti Dream Machine Special Edition (UDM-SE) е наличен в АСБИС България. ...
Април 14, 2022
Tech Minute: Intel Arc graphics включва нова микроархитектура, новаторска медия ...
Април 06, 2022
Ниво PREFERRED е достигнато за страните в Европа и Ниво ELITE за офисите на ...
AMD обединява четири партньорски програми

Октомври 05, 2009

AMD обединява четири партньорски програми

Целта на предприетата реформа е да се насърчат продажбите на решения

AMD обединява четири съществуващи партньорски програми, за да подпомогне продажбите, особено когато се предлагат решения (процесор, графика и чипсет).

В рамките на AMD Fusion Partner Program, партньорите на компанията ще получават повече персонализирани средства, обучения и ресурси – както лично, така и онлайн, които пасват на техните специфични бизнес цели.

Това е първата програма, насочена към осигуряване на партньорите в канала съобразно техните възможности, средства и ресурси, съобщи компанията.

AMD поставя своите партньори в категориите Elite, Premier и Select, като Elite е най-високата категория, а Select – най-ниската. Новата система ще осигури смислена диференциация сред различните нива и ще възнагради най-успешно работещите партньори, според техните продажби на решенията „всичко от AMD”.

Партньорите също така ще бъдат поставяни в една от 6-те бизнес пътеки. Те са разработени според бизнес моделите на партньорите, за да отразят разнообразието на „картината” в канала.

Бизнес пътеките включват доставчици в канала за дистрибуция, електронни магазини, магазини на дребно, доставчици на решения за бизнеса, за крайните потребители и риселъри за бизнеса.

AMD планира да внедри програмата напълно през следващите 4 тримесечия. През това време компанията ще предложи по-добри средства за онлайн обучение, усъвършенствани насърчителни програми и нови програми за ко-маркетинг.

Допълнително се планира да бъдат пуснати усъвършенстван партньорски уеб-портал и нови програми за лоялност.

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.