Къде да купя

АСБИС е дистрибутор на широка гама от IT продукти на своите клиенти от България. Посетете страницата с партньорите, за да намерите най-близкия IT магазин до Вас

Новини

Април 05, 2024
Ubiquiti обяви актуализация на своето приложение UniFi Protect и представи ...
Март 18, 2024
Серията мрежови адаптери Intel® Ethernet 800 поддържа скорости до 100Gbps и ...
Март 12, 2024
Лидери в областта на AI и водещи компании от здравеопазването, транспорта, ...
Март 11, 2024
На MWC 2024 в Барселона Intel обяви своя бъдещ процесор Intel® Xeon® с вградено ...
Март 06, 2024
Solidigm D5-P5336: Огромен капацитет, минимална цена
Март 05, 2024
WD Ultrastar DC HC580 24TB – ефективно съхранение на повече данни
Февруари 28, 2024
На специализиран семинар проведен с нашите партньори от TP-Link бяха ...
Февруари 27, 2024
Dell Technologies представя ново издание на партньорската програма RISE. Новият ...
Февруари 27, 2024
Регистрирайте сделка на стойност $15 000 през портала на Dell Technologies като ...
Февруари 23, 2024
Edgecore Networks, лидер в отворените мрежови решения, представи ...
AMD обединява четири партньорски програми

Октомври 05, 2009

AMD обединява четири партньорски програми

Целта на предприетата реформа е да се насърчат продажбите на решения

AMD обединява четири съществуващи партньорски програми, за да подпомогне продажбите, особено когато се предлагат решения (процесор, графика и чипсет).

В рамките на AMD Fusion Partner Program, партньорите на компанията ще получават повече персонализирани средства, обучения и ресурси – както лично, така и онлайн, които пасват на техните специфични бизнес цели.

Това е първата програма, насочена към осигуряване на партньорите в канала съобразно техните възможности, средства и ресурси, съобщи компанията.

AMD поставя своите партньори в категориите Elite, Premier и Select, като Elite е най-високата категория, а Select – най-ниската. Новата система ще осигури смислена диференциация сред различните нива и ще възнагради най-успешно работещите партньори, според техните продажби на решенията „всичко от AMD”.

Партньорите също така ще бъдат поставяни в една от 6-те бизнес пътеки. Те са разработени според бизнес моделите на партньорите, за да отразят разнообразието на „картината” в канала.

Бизнес пътеките включват доставчици в канала за дистрибуция, електронни магазини, магазини на дребно, доставчици на решения за бизнеса, за крайните потребители и риселъри за бизнеса.

AMD планира да внедри програмата напълно през следващите 4 тримесечия. През това време компанията ще предложи по-добри средства за онлайн обучение, усъвършенствани насърчителни програми и нови програми за ко-маркетинг.

Допълнително се планира да бъдат пуснати усъвършенстван партньорски уеб-портал и нови програми за лоялност.

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.