Къде да купя

АСБИС е дистрибутор на широка гама от IT продукти на своите клиенти от България. Посетете страницата с партньорите, за да намерите най-близкия IT магазин до Вас

Новини

Април 05, 2024
Ubiquiti обяви актуализация на своето приложение UniFi Protect и представи ...
Март 18, 2024
Серията мрежови адаптери Intel® Ethernet 800 поддържа скорости до 100Gbps и ...
Март 12, 2024
Лидери в областта на AI и водещи компании от здравеопазването, транспорта, ...
Март 11, 2024
На MWC 2024 в Барселона Intel обяви своя бъдещ процесор Intel® Xeon® с вградено ...
Март 06, 2024
Solidigm D5-P5336: Огромен капацитет, минимална цена
Март 05, 2024
WD Ultrastar DC HC580 24TB – ефективно съхранение на повече данни
Февруари 28, 2024
На специализиран семинар проведен с нашите партньори от TP-Link бяха ...
Февруари 27, 2024
Dell Technologies представя ново издание на партньорската програма RISE. Новият ...
Февруари 27, 2024
Регистрирайте сделка на стойност $15 000 през портала на Dell Technologies като ...
Февруари 23, 2024
Edgecore Networks, лидер в отворените мрежови решения, представи ...
Canyon празнува 20 години в България

Юли 04, 2023

Canyon празнува 20 години в България

2 милиона българи с една марка в последните 11 години

  

CANYON, водещата марка за мобилни и компютърни аксесоари и собственост на един от най-големите дистрибутори на IT  техника в България, Асбис България, с гордост обявява своята 20-та годишнина.

От създаването си през 2003 г., CANYON е в челните редици на иновациите, последователно предоставяйки авангардни технологии и изключително качество на клиенти по целия свят. Този крайъгълен камък служи като доказателство за непоколебимия ангажимент на марката да предоставя продукти, които подобряват цифровото изживяване.

През последните две десетилетия CANYON непрекъснато разширява границите, предлагайки разнообразна гама от продукти, които умело съчетават стил, производителност и надеждност. От своето начало като производител на компютърни компоненти и периферни устройства, марката разшири своите хоризонти, навлизайки днес в категории като преносими батерии, смарт часовници, докинг станции, станции за безжично зараждане, TWS безжични слушалки. В историята, с която марката се гордее и днес има перли от ранга на MP3 плейъри, настолен компютър, цифрови измервателни устройства и уеб камери. Едни от най-емоционалните моменти на потребители на CANYON се свързват с лимитираните издания като Серията Canyon by Rockacoca, слушалки с уникален дизайн на звезди от предаването X-factor, лимитирана Tattoo серия, създадена с известния холандски татуист Хенк Шифмахер, както и серията X-Ray в сътрудничество с британския фотограф Хю Търви.

„Гордея се с  представянето на марката на Българския пазар. През 2012 година, когато поех управлението на Canyon в България, работехме със силно ограничен брой партньори. В резултат на постоянният ни фокус да отговаряме на нарастващите потребностите на потребителите ни и то на достъпна цена, се разраснахме до степен, в която днес Canyon е предпочитана марка на подрастващите. За мен е успех да имаме търговска мрежа от над 500 обекта в страната и над 2 млн. продадени  артикула за последните 11 години, което спрямо последните данни от преброяването на населението ни означава, че изпълняваме мисията си за почти 30% от населението на България.“ коментира Анна Найденова-Петрова, продуктов мениджър на Canyon в България.

Следвайки устойчив модел на бизнес развитие CANYON поставя голям акцент върху екологичната отговорност. За това в производството на опаковки вече  влагаме 100% рециклируеми материали, насърчавайки „зелен“ подход в своя бизнес модел.

CANYON има за цел да предостави на партньорите си цялостни решения, които надхвърлят техните очаквания. За да постигне това, марката е събрала специализиран екип, способен да улови и разбере различни тенденции, подготвяйки портфолио от продукти, които са от съществено значение за дългосрочни стратегии за сътрудничество.

„Връщам се в далечната 2013, когато ние бяхме една от първите марка, която представи на българския пазар преносима батерия. Тогава имаше съмнения относно тази категория, тъй като беше напълно непозната. Днес сме продалинад 100 000 броя, което би означавало, че всеки втори човек на възраст от 20 до 24 години е притежател на една преносима батерия с марката Canyon. Винаги ме е вълнувало новаторството, особено в сферата на технологиите.“ коментира Анна Найденова-Петрова, продуктов мениджър на Canyon в България.

 „И днес с нашата  20-та годишнина, потвърждаваме  своя ангажимент към иновациите, качеството и удовлетвореността на клиентите. Пътуването на марката ни е белязано от забележителни постижения и непоколебима отдаденост, и ние с нетърпение очакваме вълнуващите възможности, които предстоят.“ Обобщи Анна Найденова-Петрова, продуктов мениджър на Canyon в България.

С вяра, че  само в небето са границите за CANYON на  30.06.2023 г. се състоя юбилейно тържество с партньори на летище Ихтиман, от където се осъществиха 20 полета с  автожир и лек самолет, организирани от Skydive Sofia.

За Canyon България

CANYON е динамична и забавна младежка марка, която се стреми да направи ежедневието по-удобно като предлага богата гама от лесни за използване достъпни продукти в сектора на ИТ периферните устройства и потребителската електроника. Разработваме продуктите си с желанието да Ви дадем красиви и стилни предложения на конкурентни цени, без да правим компромис с качеството. Съсздадена през 2003, CANYON е една от най-бързо разрастващите се марки в своя сектор в Азия, Европа, Близкия Изток и Африка. За повече информация посетете Canyon | Mobile and Computer Accessories

 

 

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.