Къде да купя

АСБИС е дистрибутор на широка гама от IT продукти на своите клиенти от България. Посетете страницата с партньорите, за да намерите най-близкия IT магазин до Вас

Новини

Април 05, 2024
Ubiquiti обяви актуализация на своето приложение UniFi Protect и представи ...
Март 18, 2024
Серията мрежови адаптери Intel® Ethernet 800 поддържа скорости до 100Gbps и ...
Март 12, 2024
Лидери в областта на AI и водещи компании от здравеопазването, транспорта, ...
Март 11, 2024
На MWC 2024 в Барселона Intel обяви своя бъдещ процесор Intel® Xeon® с вградено ...
Март 06, 2024
Solidigm D5-P5336: Огромен капацитет, минимална цена
Март 05, 2024
WD Ultrastar DC HC580 24TB – ефективно съхранение на повече данни
Февруари 28, 2024
На специализиран семинар проведен с нашите партньори от TP-Link бяха ...
Февруари 27, 2024
Dell Technologies представя ново издание на партньорската програма RISE. Новият ...
Февруари 27, 2024
Регистрирайте сделка на стойност $15 000 през портала на Dell Technologies като ...
Февруари 23, 2024
Edgecore Networks, лидер в отворените мрежови решения, представи ...
Canyon с нова бранд идентичност

Юли 24, 2020

Canyon с нова бранд идентичност

Canyon отправя кратко и ясно послание към младата и активна аудитория: „Ти Можеш!“

Canyon - динамично развиващата се марка за мобилни аксесоари, компютърна и гейминг периферия представя своята нова визуална идентичност. Промените са свързани с тенденциите, които вълнуват младата и активна аудитория – героите на деня. Към тях Canyon отправя кратко и ясно послание:

„Ти Можеш!“

След задълбочен анализ на съвременните насоки на развитие и детайлни проучвания сред основната аудитория на бранда, дизайнерите и маркетинг екипът на Canyon взеха решение да отворят изцяло нова страница в 17-годишната история на марката.

Новата визуална идентичност на Canyon е експлозия от настроения, пресъздадени чрез използването на живи и модерни цветове в допълнение към една идея по-провокативниите криейтиви, използвани в комуникацията. Промените са вече факт в Instagram профилa на Canyon Bulgaria, който се превръща в ключов канал за комуникация с основна част от публиката на марката.

Последователите на Canyon се стремят към всичко ново, уникално и интересно, търсейки предизвикателства навсякъде около себе си. В същото време, те следват тенденции на съзнателна и интелигентна консумация, екоактивизъм и здравословен начин на живот. Преценяват внимателно възможностите за по-широко приложение на всеки продукт, който искат да притежават.

Идентичността на марката Canyon се отъждествява с младежката свобода на духа, интелект и начин на мислене:

 „През последните няколко години портфолиото на Canyon значително се увеличи, като същевременно с това марката успя да стъпи и на нови пазари в цял свят. Новата идентичност на бранда всъщност отразява нашия характер, а посланието, което отправя, е по-ясно и успява по-лесно да стигне до основната ни аудитория-младите и динамични хора. Идентичността на марката Canyon се съчетава с младежкото безгрижие и интелигентен начин на мислене: Ти можеш да бъдеш себе си, без да се стремиш да впечатляваш другите! Ти можеш да бъдеш разумен потребител! Ти можеш да отхвърлиш наложените стандарти за външен вид, защото твоето тяло си е само твое и е важно как се чувстваш в него! Ти можеш да полагаш грижи за околната среда и да живееш в хармония с нея! “ Максим Набок, Директор Бизнес Развитие в Canyon.s

„С комуникационната платформа на Canyon ние искаме да мотивираме поколението Z. Това са хора, които ясно осъзнават, че личността е по-важна от всяка марка, която използват. Те знаят, че именно тяхната същност вдъхва живот на марките и ги прави това, което са, а не обратното. Те са креативни, интелигентни, внимателни, загрижени, отзивчиви и забавни, а това им помага и им дава свободата да променят света към по-добро.“ Наталия Гришина, Глобален Маркетинг Директор в Canyon

 

За Canyon

Canyon е бързо развиващ се бранд, който предлага широка гама от стилни и модерни мобилни аксесоари, мултимедийни и периферни устройства на достъпни цени. Основана в Холандия през 2003 г., марката продължава да развива динамично своето портфолио от потребителска електроника. Разполага с офиси в 16 страни, а продуктите се продават в повече от 26 държави по целия свят.

РЕГИОНИ

Европа: Беларус, Босна и Херцеговина, България, Чехия, Хърватия, Кипър, Естония, Франция, Гърция, Латвия, Литва, Малта, Румъния, Русия, Сърбия, Словакия, Испания, Великобритания, Украйна

Азия: Армения, Азербайджан, Грузия, Казахстан, Узбекистан

Африка: Южна Африка

Латинска Америка: Коста Рика

Близкия изток: Кувейт

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.