Къде да купя

АСБИС е дистрибутор на широка гама от IT продукти на своите клиенти от България. Посетете страницата с партньорите, за да намерите най-близкия IT магазин до Вас

Новини

Юли 02, 2020
Аудио продуктите на TCL, един от най-големите производители на потребителска ...
Юни 03, 2020
Bang & Olufsen вдигна летвата с пускането на революционния 88-инчов телевизор ...
Юни 01, 2020
Bang & Olufsen представиха второто поколение Beosound A1, портативен Bluetooth ...
Май 26, 2020
G915 TKL е смесица от изискан дизайн и най-новата технология за ...
Май 20, 2020
Набор от персонализирани опции за управление на киберсигурността и крайните ...
Be different! Become a Hero!

Септември 12, 2016

Canyon, ASBIS, Holiday Heroes

Be different! Become a Hero!

Canyon и Асбис България стартират благотворителна кампания

Да дарим за семейства в нужда!

Canyon и Асбис България стартират благотворителна кампания в подкрепа на Holiday Heroes. От 2012 г. сдружението работи за подпомагане на социално слаби семейства, възрастни хора, самотни майки и хора с увреждания, както и за насърчаване на дарителството и организиране на кампании по случай национални и християнски празници. До момента празничните герои имат осем успешно реализирани кампании, по време на които са помогнали на повече от 15000 семейства да посрещнат светлите християнски празници с пълна празнична трапеза.

В съвместната ни дългосрочна кампания под надслов "Be different. Become a hero!" участват общо осем продукта Canyon, маркирани със специален обозначителен стикер. По 1 лев от продажбата на всеки от тях ще бъдат дарени на Holiday Heroes в подкрепа на тяхната кауза.

Повече за кампанията можете да видите на https://holidayheroes.bg/canyon/.

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.